Ännu en lyckad dag utan blöja

Körde utan blöja hela dagen igår oxå gick jätte bra hela dagen. Vi var nere i affären o då kom han själv o sa till att han vill gå på toaletten. Duktig pojke. Inatt hade han dessutom inte kissat någonting i sin blöja den va helt torr utan gick o kissade när han vaknade. Kommer nog skriva en del om han toalett-tränande.

Igår va jag o körde spinning för första gången i mitt liv och jag trodde faktist att jag skulle gå sönder. Aldrig svettats så mycket tidigare. Får väl se om jag vågar mig på det någon mer gång.
Men idag skall jag iväg på ett danspass på friskis det skall bli skoj :-)

En sak till kan verkligen inte fatta att det e dags o ha Neos 1 års kalas snart hjälp vad tiden har gått fort. Sen gör det inte sakern bättre att vi måste ha kalaset en vecka innan han blir 1 år men men har vekligen inte möjlighet o ha det närmare hans födelsedag. Så den 26:e smäller det.
Satt o knåpa med hans inbjudningskort i går kväll så mannen kunde skriva ut korten på jobbet idag, skall bara iväg o köpa lite hårder papper efter jag lämnat maxan på dagis.




Måste dessutom passa på o gratta en underbar vän på hennes 25 års dag.
Grattis Helena!!




1 kommentarer:Kommentar



helli sa...

Tack så mycke gumma. hoppas du har haft en bra dag många kramar helli

Skicka en kommentar