Sommar på ingång

Nu känns det som sommaren börjar på riktigt men inte på grund av vädret utan mer att man e upp bokad var eviga dag. Igår va jag och tränade med Malin gud va skönt o träna igen va ett tag sen nu. hade tänkt och gå idag med men fasen min jävla huvudvärk vägrar ge med sig, skit
jobbigt. Det är i alla fall planerat att jag skall träna på fredag med.

Idag har jag umgåtts med min mamma och va inne och spanade på Sports Outlet och mamma köpte Nike skor både till Max o Neo, skit tuffa. Sen blev jag bjuden på lunch på Burger King (men jag var relativt nyttig åt en kyckling hamburgare, morötter och en Loka att dricka).

Just nu e det en så mysigt period med barnen (förutom allt trots) Max lär sig nya ord/meningar varje dag och Neo han bestiger snart berg (helt jäkla orädd). Är så kul och höra hur Max kopplar saker och funderar över olika saker. Som här om dagen så säger han helt plötsligt till sin pappa.
- Pappa du får inte plats i klubbhuset, då måste du krypa men då kan du fastna. (Musses klubbhus ett program som går på tv som Max just nu har fastnat för). - Pappa du måste följa med till Haren (Max nya avdelning på dagis som han börjar efter sommaren) och visa Elen (som han kallar dagis fröken för) hur stor du e!
Snacka om och se upp till sin pappa så jäkla go. Älskar verkligen mina pojkar!!




3 kommentarer:Kommentera



Mailan sa...

söta små pojkar :-)

Gumpan sa...

Ja de kan inte vara lätt att vara så uppbokade som ni är ;-P

milliez sa...

jag vet det e jätte jobbigt ;-)

Skicka en kommentar