Nyss hemkommen från Friskis & Svettis körde ett danspass där, fan va kass kordinationsförmåga (hur fan det nu stavas) jag har plus dålig jävla kondis. Men men det blir bättre sen =). Nu blir det ett sista försök till o lyckas börja träna på riktigt lyckas jag inte nu så rycker träningskortet (måste klara det denna gången). Har en deal med mannen här hemma som tycker jag skall säga upp kortet så nu får jag en sista chans, håll nu tummarna för mig att jag lyckas. Det e ju jävligt skoj men fan man har ju ingen tid över hemma o skall laga mat vid 17 sen sover barnen vid 19 och då skall jag träna *pust*. Jag vänjer mig kanske *hoppas*
Annars händer det inte mycket här hemma skall på after-work den 26:e dit längtar jag :-)
Nu skall jag strax hoppa in i en skön dusch o sen nana kudden bara prata lite till på msn.
Hej så länge

0 kommentarer:Kommentera



Skicka en kommentar