iphone

Sitter med laptopen och lägger in musik på min Iphone samtidigt som jag tittar på Spårlöst när en tjej letar efter sin mamma i Chile och nu verkar det som dom hittat hennes mamma, skönt :-)

Inte skrivit på länge igen, som vanligt. Hänt en del sen sist. Ja jag kan ju börja med och berätta att den 17 september flyttar jag, mannen och våra 2 underbara barn in i en helt underbar lägenhet i Eriksberg, helt ny och fräch på bottenplan *LÄNGTAR*.

Jag har fått ett heltids vikariat i 6 månader och kommer troligan stanna ett tag till sen då en kollega går på mammaledighet, känns så skönt.

Våran lilla son Neo har blivit stora killen och sover i vanlig säng, gud va tiden går fort.Våran lille bebis är inte så mycket bebis längre.

1 kommentarer:Kommentar



livan sa...

grattis till vikariatet. va skönt..
när ska vi ses egentligen..?

snart börjar jag plugga..
ta en midda nån eftermiddag?

Skicka en kommentar