Knasig kväll

Näst sista dagen på ledigheten så tillbax till verkligheten på tisdag.
Igår hade vi en jätte mysig dag var först på kalas hos svärmor sen vidare till Scandinavium för och kolla på Disney on Ice. Barnen var super nöjda och somnade som två stockar när vi kom hem.
Jag och K satte oss i vårat mysiga kök (älskar våran lägenhet) och käkade lite kvälls macka och drack nåt glas vin. Helt plötsligt såg vi en granne komma ut med sin hund, som rastade sig själv utanför trappuppgången. Hunden sprang rätt ut och satte sig och sket och då gick tjejen fram och plockade upp bajset som man ska men inte med en påse utan med hjälp av snön och gick sen in i vårat soprum och slängde sin snöbajsboll. Vaaa?! Gör man så om man rastar sin hund? Jaja så vi satt kvar o snackade i köket då jag helt plötsligt ser en springa nacken i trappuppgången mittemot, eller nej fel hon hade trosor på sig. Så stod det massa polare i uppgången oxå, antar att det var någon fjortisfest eller dylikt sanning eller kånka kanske? Skum kväll iallafall. Pratstunden och vin drickandet var trevligt :-)

Sitter just nu och funderar vad jag skall ta mig för antingen se en film eller sätta mig och photoshopa eller skriva matlista för veckan, jaja det märker jag när jag gör det. Ha nu en fortsatt trevlig kväll

0 kommentarer:Kommentera



Skicka en kommentar