Städsöndag

Härligt solig söndag ;) Våren kommer närmare.
Nu har jag bestämt mig ännu en gång och komma igång med träningen här hemma får se om jag lyckas denna gången. Hoppas det känner att nu måste jag verkligen ta tag i detta på riktigt.
Vi skall åka till Frankrike i sommar så här gäller budget och sparande så då borde jag ju kunna träna oxå. Eftersom jag ändå inte får slösa några pengar så kan jag slösa energi på träning ;)
Key är iväg och köper innerkrukor till våra växter, som verkligen måste planteras om stackars våra växter hoppas dom blir glada nu. Nu skall jag börja städa här hemma, så det blir fint tills på tisdag då det e Tupperware visning här hemma. Håll nu tummarna att jag sätter igång med mitt nya liv träning och sundare mat, Ciao.....

0 kommentarer:Kommentera



Skicka en kommentar