Bröllopsdag

Så idag har man varit fru Winved i 3 hela år och varit tillsammans 7 år shit tiden har gått fort. Så vad har då hänt på våran bröllopsdag inte så mycket romantiskt förutom att Key kom hem från jobbet och åt lunch här hemma hade köpt god efterrätt från bageriet mumsig choklad o jordgubbsmouse (eller hur det nu stavas). Sen kom Key hem lite senare idag då han hjälpte pappa min med bilen. Och jag var iväg och tränade Ki-yoga på friskis & svettis. Båda barnen sover gott när man kommer hem och man kan bara ta det lungt innan läggning. Skall se om jag kan hitta nån fin bild från vårat bröllop o lägga upp men det får bli imon för jag orkar inte gå igenom serverdatorn just nu.

1 kommentarer:Kommentar



JohannaAlkehag sa...

Jag vill bara säga att ni två är det finaste paret jag känner. Jag hoppas att jag och Johan kommer ha det som ni har nu om några år. Ni två betyder så otroligt mkt och ni har en väldigt stor plats i mitt hjärta! Tack för du finns gumman<3

Skicka en kommentar