Sommardagar

Senaste inläggen har ju inte handlat så mycket om mig men vem vet man kanske vinner så ni som ser och hinner med va nu med och tävla.

Tänkte bara lägga in lite bilder från de fina dagarna vi haft nu det senaste här hemma. Gud va skönt det ha varit har verkligen längtat efter solen och vipps så va den här kolla ni in de de mysiga bilderna från dagarna som varit:


Kom precis hem från gymmet också det skrev jag ju att jag hade börjat med, så himla skönt o äntligen få tummen ur. Har man tur så försvinner lite av grav.magen kan man ju hoppas i alla fall. Om inte annat så kommer jag antagligen ha lite mer energi och springa efter de små vildarna.

1 kommentarer:Kommentar



Gumpan sa...

Så fint du har fått de på din blogg. Kommer förhoppningsvis hem till dig imorgon. Ska bara försöka få en läkartid så jag äntligen kan kolla upp mina öron. Pusselipusspuss

Skicka en kommentar