Härliga pulver

I måndags kom jag på en jätte bra ide trodde jag. Jag fick för mig att jag skulle testa en pulverdiet i ca 2 veckor för o se om man blev av med någonting av magen på det plus rensa ut lite o ta det som en utmaning. Jäklar va trist det är. Men men det funkar. Hoppas verkligen att det ger något resultat annars känns det piss. Skall komma igång med träningen igen oxå efter ett lååångt sommar-uppehåll. Men e så jävla trött nu när jag inte äter ordentligt men kankse borde gå ner o köra ett lyite lugnare tempo på gymmet iallafall i kväll men jag får se.

Glömde sist jag skrev att berätta att vi hade varit på liseberg i lördags. Max och Neo tyckte det var jätte roligt. Till och med Max fick knappt några galna trots-utbrott.
Här kommer nån bild från lördagens Liseberg:

Ända karusellen Neo åkte (han hade vääldigt stora ögon genom hela sagoslottet)

Äta bör man annars dör man.
Stolt Max, han verkligen älskar kaninerna.




0 kommentarer:Kommentera



Skicka en kommentar