Nu var det bra länge sedan...

Ne nu va det föööör länge sedan jag skrev nåt dags och börja bloggandet igen kanske. Känns som jag inte har haft någon tid över det senaste, efter att jag började jobba så har jag varit uppbokad jämnt *pust*. Men idag är jag ledig, imon är det jobb igen. Skall dessutom på arbetsintervju imon håll nu tummarna för mig. I och för sig oxå ett timvik men iallafall fast i 6 månader. Tyst och lungt det är hemma just nu när pojkarna är på dagis. Tomt det känns. Skall alldeles strax hämta de små liven. Och så bär det av till affären o handla hem något smarrigt till mellanmål. I eftermiddag skall jag i väg och träffa en gammal kompis som jag nog inte pratat med på 3 1/2 år skall bli super skoj.


Här kommer bilder på då två slagna hjältarna en dag efter dagis.




1 kommentarer:Kommentar



Hanna sa...

Yey! Äntligen lite uppdatering i bloggen. Sött med Neo som har somnat på golvet :D

Skicka en kommentar